آزاده دلم

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یادته اون روز دیوونه شـــــــدی

با تماست قول ها دادی بــــــرام

دل من پرواز کرد تو خنده هات

شکر کردم عشق دل رو از خدام

***

حرف هایت تو دلم رخنه نمــود

نمی دونستم که رشوه می گیری

وقتی از پلها گذشتی خیلــی زود

ناگهانی خلق کردی دلگیــــری

***

بی وفایی توی خط خاطـــــرات

نمیشه با خنده هات جون بگیرم

تو غروبِ ساحل نازِ چشـــــات

حاضرم با قلبِ داغون بمیـــرم

***

آخه این چه طرزِ دلبری شــدن

با خیانت پا زدی روی گلــــــم

برگ ها پر پر شدن روی زمین

چه گناهی مرتکب گشته دلم

***

می دونی تکرار میشه صحنه ها

کتابِ خاطره هات بسته میشــه

آب میره قصه ها دریـــای دور

دلت از دار زدن خسته میشــه

***

کی میگه گول زدن محبتـــــــــه

کی میگه عشق خریدن دلپسنـــد

عاقبت نداره این عاشق شــــرور

هر دوتا هوس به حرف دل نخند

***

من از این عاشقی ها خسته شـــدم

نمی خوام صدایِ زندون بشــــنوم

دلم آزاده شده در آسمــــــــون

هر کجا بهشت و بارون می روم

***

تو بمون با جثه های سر نوشت

جمع کردی سنگِ صبــر یاوران

عاقبت نداری با مکر و فریــب

درو کردی قلبِ پاکِ دلبــران

***

جاسم ثعلبی (حسّانی) 07/07/1391

 

 

 





:: برچسب‌ها:
آزاده دلم ,
:: بازدید از این مطلب : 1647
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : پنج شنبه 6 مهر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی